Условия за международни пратки



Поръчки с международни доставки могат да се направят само с регистрация през сайта, тоест по телефона не може да се направи международна поръчка. Необходимо е да се натисне върху бутона "КУПИ" и да се направи регистрация. Тук сме описали обща информация и специфични допълнителни условия свързани с пратки, които изпращаме на територията на Европейския съюз:


1. Цена на доставката:
Когато общата сума на поръчката е на стойност над 2000 лева, доставката е безплатна до всяка държава членка на Европейския съюз. Когато стойността е под 2000 лева цената на доставката е 60 лева.

2. Потвърждаване на поръчката:
Потвърждаването на поръчката се извършва по имейл, тоест няма да получите обаждане по телефона. Ако продуктът, който сте избрали е наличен, статусът на поръчката ще бъде променен на "Чака плащане", ако продуктът го няма, статусът ще бъде променен на "Отказана".

3. Плащане:
За международни пратки в момента предлагаме два вида плащане, а именно плащане с PayPal и плащане с банков превод. И в двата случая е необходимо предварително сумата да бъде платена и след това се изпраща пратката. Ние препоръчваме сумата да бъде платена след като статусът на поръчката бъде сменен на "Чака плащане". Ако сумата не бъде платена до 3 дни поръчката ще бъде отказана.

4. Срокове на доставката:
Сроковете за доставка на пратка за Европейския съюз са около 10 дни. В този срок повечето пратки биват доставени. Добре е да се знае, че изпращането на куриер има рискове и след като изпратим пратката ние нямаме контрол върху нея и съответно пратката може да се забави повече или да се достави по-бързо.

5. Проследяване на пратка:
След като изпратим пратката на Вашия имейл ще получите номер на пратка, с който можете да я проследите, да видите в коя страна се намира в момента и при необходимост с помощта на този номер да я потърсите в най-близкия до Вас офис.

6. Гаранция на продуктите:
Всички продукти, които предлагаме имат гаранция, но въпросната гаранция се предлага за България. Добре е да имате предвид, че ако поради някаква причина, продуктът дефектира, то въпросният трябва да се изпрати в България за да се ремонтира. Съответно има транспортни разходи за изпращане до България, а също и транспортни разходи за връщане обратно, като всички транспортни разходи са за сметка на клиента.

7. Връщане до 14 дни:
За международни пратки е трудно да предложим услугата за връщане на продукт до 14 дни, тоест препоръчваме предварително да разучите в детайли продукта, който желаете и да сте 100% сигурни, че искате точно този продукт.