Условия за връщане на продукт описани в детайли
За физически лица в срок от 14 работни дни, след като получите продукта, имате право да го върнете, без да посочвате причина, а ние ще възстановим заплатената за него сума. Процедурата има следните стъпки:
1. Уведомявате ни за Вашето желание да върнете продукта. Уведомяването се извършва с попълване на данни в нашата бланка за рекламации и връщане като натиснете тук.
2. Изпращате продукта към нас. Данните за доставка са: гр. София, офис на Спиди ул. Костенски Водопад 14, за фирма КОМ1 ЕООД, телефон: . Доставката се извършва с куриер на куриерска фирма СПИДИ, разходите за куриерската услуга се поемат от Вас и пратката се изпраща без да има отбелязан наложен платеж. Препоръчваме да сложите застраховка на пратката, защото носите отговорност за нея. Ако пратката бъде повредена или изгубена от куриера ние няма как да възстановим сумата за тази изгубена пратка. Важно: не изпращайте пратка към нас без да сте ни уведомили, тъй като е възможно да не я получим или да стане объркване.
3. Ние получаваме и преглеждаме продукта, въпросният трябва да е в пълен комплект и да са налични: кутия, устройства, аксесоари, книжки, стикери, предпазни лепенки, тоест трябва да пазите и да върнете всичко. Ако към продукта сте получили подаръци, те също трябва да бъдат върнати. Софтуерът и картите на продукта не трябва да са регистрирани, обновявани или защитени с парола. Необходимо е продуктът да е в безупречен търговски вид, както сте го получили от нас. Опаковката също трябва да е запазена без разкъсвания и без наранявания от макетно ножче. Моля имайте предвид, че за някои модели разлепването на защитните лепенки от екрана на устройството може да наруши търговския вид.
4. Вие предоставяте номер на банкова сметка, по която ние ще възстановим заплатената за продукта сума, в срок максимум до 14 дни от датата на връщане на продукта. Номерът на банковата сметка се предоставя на хартиен носител или по имейл. Предпочитаният от нас начин е по имейл и съответно, ако предоставите сметката по имейл възстановяването ще стане по-бързо. Ако плащането е извършено с кредитна институция трябва да се свържете с тях за да заявите анулиране на договора, за което те ще поискат потвърждение от нас.
5. Ако не са спазени условията за връщане, например продуктът има драскотини или захабявания, опаковката е повредена или липсва, липсват елементи от продукта, липсват елементи от окомплектовката или има други липси и повреди, е възможно връщането да бъде отказано или да бъде начислена такса в размер от 5% до 50% от цената на придобиване.
Не подлежат на връщане:
1. Софтуерни продукти, които са разпечатани. По-конкретно, ако закупите софтуер или продукт със софтуер, губите правото за връщане след като разпечатате и откриете серийния номер на софтуера.
2. Продукти с регистриран и обновен софтуер. Поради тази причина не бързайте да правите регистрация и обновяване, защото няма да можете да върнете продукта.
3. Продукти, които клиентът е взел лично от нашия офис в София нямат право на връщане, тъй като според ЗЗП можете да върнете продукти, които са закупени от разстояние и доставени извън търговския обект.
4. Продукти с допълнително инсталирана операционна система.
5. Продукти по индивидуална поръчка. Ако някой продукт спада към графата индивидуална поръчка, ние ще Ви уведомим предварително, че нямате право да върнете продукта. При индивидуална поръчка е необходимо продуктът да бъде предварително платен по банков път.
6. Ако продуктът е закупен с фактура на фирма, то въпросният не може да бъде върнат до 14 дни според ЗЗП. Може да бъде върнат само, ако има дефект или някакъв проблем, тоест ако купувате продукт на името на фирма, нямате право на връщане до 14 дни, а имате право само на гаранционно обслужване.
7. Носени часовници не могат да се връщат до 14 дни. Причината е че, ако часовниците бъдат носени неминуемо се остават следи по самия часовник, а също и по хигиенни причини. Поради това, часовниците могат да се връщат само, ако не са носени.
8. Продукти, за които 14 дневният срок е изтекъл, не подлежат на връщане (срокът тече от датата на получаване на продукта). Ако желаете да се възползвате от тази услуга е необходимо да спазите срока и да заявите връщане преди 14 дневния срок да е изтекъл.
Съвети и акценти:
Ако не сте сигурни във Вашия избор и мислите да се възползвате от услугата за връщане на продукт, е добре да пазите внимателно и грижливо устройството, както и всичко свързано с него. Поради тази причина препоръчваме продуктът да бъде разопакован внимателно и тестван за кратко, но не ползван продължително. Не ползвайте макетно ножче при отварянето на пратката за да запазите кутията от нараняване. При изпращане обратно опаковайте добре и използвайте защитно бабъл фолио за да предпазите кутията от нараняване.