Условия за връщане на продукт описани в детайли



За физически лица в срок от 14 работни дни, след като получите продукта, имате право да го върнете, без да посочвате причина, а ние ще възстановим изцяло заплатената за него сума. Процедурата има следните стъпки:


1. Уведомявате ни за вашето желание да върнете продукта. Уведомяването се извършва по имейл или с попълване на данни в нашата форма за рекламации и връщане. Предпочитаният от нас начин е: попълване на данни в нашата форма за рекламации и връщане. Уведомяването се изършва от лицето, което е получило пратката, тоест не се приемат заявки за връщане от лица, които не са купили продукти от нас. Ако плащането е извършено с TBI банк е необходимо да се свъжете с TBI банк и да заявите анулиране на договора.


2. Доставяте продукта в офиса на фирмата, на адрес: гр София бул. България № 48. Доставката се извършва лично или с куриер, ако използвате куриер, разходите за куриерската услуга се поемат от Вас и пратката се изпраща без да има отбелязан наложен платеж. Когато използвате куриер препоръчваме да сложите застраховка, защото носите отговорност за пратката. Ако пратката бъде повредена или изгубена от куриера ние няма как да възстановим сумата за тази изгубена пратка.


3. Ние преглеждаме продукта, въпросният трябва да е в пълен комплект и да са налични: кутия, устройства, аксесоари, книжки, стикери, предпазни лепенки, тоест трябва да пазите и да върнете всичко. Софтуерът и картите на продукта не трябва да са регистрирани, обновявани или защитени с парола. Необходимо е продуктът да е в безупречен търговски вид, както сте го получили от нас. Моля имайте предвид, че разлепването на защитните лепенки от екрана на устройството нарушава търговския му вид.


4. Вие предоставяте номер на банкова сметка, по която ние ще възстановим заплатената за продукта сума, в срок максимум до 14 дни от датата на връщане на продукта. Номерът на банковата сметка се предоставя на хартиен носител или по имейл. Предпочитаният от нас начин е: по имейл и съответно, ако предоставите сметката по имейл възстановяването ще стане по-бързо.


5. Ако не са спазени условията за връщане например продукта има драскотини, опаковката е повредена, липсват елементи от продукта и други, е възможно връщането да бъде отказано или да бъде начислена такса в размер от 15% до 50% от цената на придобиване.



Не подлежат на връщане:
1. Софтуерни продукти, които са разпечатани. И по-конкретно, ако закупите софтуер или продукт със софтуер, губите правото за връщане след като разпечатате и откриете серийния номер на софтуера.
2. Продукти с регистриран и обновен софтуер. Поради тази причина не бързайте да правите регистрация и обновяване, защото няма да можете да върнете продукта.
3. Продукти, които клиентът е взел лично от нашия офис в София нямат право на връщане, тъй като според ЗЗП можете да върнете продукти, които са закупени от разстояние и доставени извън търговския обект.
4. Продукти по индивидуална поръчка. Ако някой продукт спада към графата индивидуална поръчка, ние ще Ви уведомим за това, че нямате право да върнете продукта.  При индивидуална поръчка е небходимо продуктът да бъде предварително платен по банков път.
5. Ако продукта е закупен с фактура на фирма то въпросния не може да бъде върнат до 14 дни според ЗЗП. Може да бъде върнат само ако има дефект или някакъв проблем, тоест ако купувате продукт на името на фирма нямате право на връщане до 14 дни, а имате право само на гаранционно обслужване.



Съвети и акценти: 
Ако не сте сигурни във Вашия избор и мислите да се възползвате от услугата за връщане на продукт, е добре да пазите внимателно и грижливо устройството, както и всичко свързано с него. Поради тази причина препоръчваме продуктът да бъде разопакован внимателно и тестван за кратко, но не ползван продължително. Не разлепвайте защитните лепенки от екрана на устройството.
 

FB