Условия за връщане на продукт описани в детайли



В срок от 14 работни дни (за някои продукти до 30), след като получите продукта, имате право да го върнете, без да посочвате причина, а ние ще възстановим изцяло заплатената за него сума. Процедурата има следните стъпки:


1. Уведомявате ни за вашето желание, да върнете продукта. Уведомяването се извършва по телефон, по е-мейл или с попълване на данни в нашата форма за рекламации и връщане. Предпочитаният от нас начин е: попълване на данни в нашата форма за рекламации и връщане.


2. Доставяте продукта в офиса на фирмата, на адрес: гр София бул. България № 48. Доставката се извършва лично или с куриер, ако използвате куриер, разходите за куриерската услуга се поемат от Вас и пратката се изпраща без да има отбелязан наложен платеж. Когато продукта се връща с куриер препоръчваме да сложите застраховка, защото носите отговорност за пратката. Ако пратката бъде повредена или изгубена от куриера ние няма как да възстановим сумата за тази изгубена пратка.


3. Ние преглеждаме продукта, въпросният трябва да е в пълен комплект, да са налични: кутия, устройства, аксесоари, книжки, стикери, предпазни лепенки, тоест трябва да пазите и да върнете всичко. Софтуера и картите на продукта, не трябва да са регистрирани или обновявани. Необходимо е въпросният, да е в безупречен търговски вид, както сте го получили от нас.


4. Вие предоставяте номер на банкова сметка, по която ние ще възстановим заплатената за продукта сума, в срок максимум до 30 дни, от датата, на връщане, на продукта. Номерът на банковата сметка, се предоставя на хартиен носител или по е-мейл. Предпочитаният от нас начин е: по е-мейл и съответно, ако предоставите сметката по е-мейл възстановяването ще стане по-бързо.


5. Ако не са спазени условията за връщане например продукта има драскотини опаковката е повредена, липсват елементи от продукта и други, е възможно връщането да бъде отказано или да бъде начислена такса в размер от 15% до 50% от цената на придобиване.



Не подлежат на връщане:
1. Софтуерни продукти, които са разпечатани. И по-конкретно, ако закупите софтуер, можете да върнете продукта преди го разпечатате, след като разпечатате пратка с компютърен софтуер, губите правото за връщане.
2. Продукти с регистриран и обновен софтуер. Поради тази причина не бързайте да правите регистрация и обновяване, защото няма да можете да върнете продукта.
3. Продукти по индивидуална поръчка. Ако някой продукт спада към графата индивидуална поръчка, ние ще Ви уведомим за това и ще поискаме Вашето съгласие преди да обработим поръчката, също ще е необходимо продукта да бъде предварително платен по банков път.



Съвети и акценти: 
Ако не сте сигурни във Вашия избор и мислите да се възползвате от услугата за връщане на продукт, е добре да пазите внимателно и грижливо устройството, както и всичко свързано с него. Поради тази причина препоръчваме продукта да бъде разопакован внимателно и тестван за кратко, но не ползван продължително.
 

FB